دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیزل ژنراتور همواره یکی از تجهیزات مهم در صنعت بوده هست، به خصوص اگر این تجهیزات از برند ولوو باشند. دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا سالهاست که در صنایع بکار می روند و می توانند سوختی مانند گازوئیل را به انرژی ارزشمندی مانند برق تبدیل کنند. آنها سالهاست جای خود را در عرصه تجهیزات صنعتی ثابت کرده اند و توانسته اند مشتریان ثابتی را پیدا کنند.

تاریخچه برند ولوو VOLVO PENTA :

ولوو (به سوئدی: volvo) شرکت صنایع سنگین سوئدی است، که سازندهٔ خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است.

شرکت ولوو در سال ۱۹۲۴ با مشارکت مدیر امور مالی کمپانی اس‌کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت بنام؛ گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه اس‌کااف راه‌اندازی شد. شرکت ولوو در نهایت در سال ۱۹۲۷ به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر گوتنبورگ آغاز به کار کرد. این شرکت در آغاز شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار می‌آمد، که در سال ۱۹۳۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس‌کااف سهامش در این شرکت را واگذار نمود.

گروه ولوو در سال ۱۹۹۹ اقدام به فروش بخش خودروهای سبک خود، تحت نام ولوو کارز، به ارزش ۶٫۴۵ میلیارد دلار، به شرکت آمریکایی فورد نمود. در سال ۲۰۱۰ فورد نیز ولوو کارز را با قیمت ۱٫۸ میلیارد دلار به شرکت چینی جیلی فروخت.[۲] در حال حاضر شرکت ولوو تنها تولیدکننده خودروهای سنگین شامل کامیون و اتوبوس می‌باشد، و بخش ساخت خودروی سواری (ولوو کارز)، زیرمجموعه شرکت چینی جیلی هست.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

در سال 1868 میلادی درکشور سوئد، کارگاهی کوچک وجود داشت که شروع به ساخت تجهیزات صنعتی کرد و امروزه بعد از 150 سال این کارگاه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دیزل ژنراتور با برند ولوو می باشد. این کارگاه بقدری پیشرفت کرد که امروزه کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که محصولات برند ولوو پنتا را نشناسد. ابن برند محصولاتی در زمینه خودروسازی، ژنراتورها، کامیون ها، اتوبوس و… را وارد عرصه کرده است.

ژنراتور ولوو

ژنراتور ولوو محصولی چندین ساله از یک شرکت سوئدی است که می تواند انرژی سوخت گازوئیل را به برق تبدیل کند.پیستون های این سازه به گونه ای طراحی شده است که به راحتی راه اندازی می شود و حتی به آن ژنراتور فست استارت نیز گفته می شود.

فست استارت بودن آن به معنی است که به سرعت شروع بکار میکند. ژنراتورهای ولوو به نحوی طراحی و تولید شده اند که کمترین میزان سوخت را مصرف می کنند و همین امر سبب می شود تا در میزان مصرف انرژی صرفه جویی شود.

ژنراتور برق ولوو پنتا

ژنراتور های برق ولووو پنتا، قطعاتی در دیزل ها هستند که وظیفه تولید برق را برعهده دارند. این ژنراتورها ممکن است دارای ظرفیت هلی مختلفی باشند و هر یک برای مصارف خاصی بکارمی روند. برای مثال مصارف خانگی، صنعتی و تجاری هر یک به ژنراتورهای با ظرفیت های خاص نیاز دارند.

ولوو پنتا نیز در جهت بالا بردن کیفیت محصولات خود، از بهترین ژنراتورهای برق و با کیفیت ترین قطعات استفاده کرده است. آنها دارای استانداردهای بین المللی و طول عمر بالا می باشند تا بتوانند بهترین عملکرد را به مخاطب ارائه دهند.

قیمت دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو پنتا نیز مانند هر سازه صنعتی دیگری دارای مدل های مختلفی میباشد که هر یک از این مدلها کارایی های مختص به خودشان را دارند. اگر شما نیز می خواهید از قیمت های دقیق آن ها مطلع شوید می توانید با کارشناسان شرکت عارف دیزل تماس بگیرید تا پس از ارائه مشاوره به شما و تعیین نوع دیزل، لیستی از قیمت ها را در اختیار شما قرار دهند.

لازم است ذکر کنیم که ما در شرکت عارف دیزل، بهترین کیفیت ها را در کنار پایینترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید دیزل ژنراتور ولوو

برای آن که نیازهای برقی‌تان را تامین کنید، خرید دیزل ژنراتور ولوو پنتا از شرکت عارف دیزل، می تواند بهترین انتخابی باشد که انجام دهید. این ژنراتورها با توجه به این که دارای قدرت بسیار زیادی هستند و جزو برندهای معتبر جهانی محسوب می شوند، قطعاً کارایی زیادی در زمینه تولید برق برای شما خواهند داشت.

شرکت عارف دیزل به عنوان یکی از شرکت های قدیمی در زمینه تجهیزات صنعتی، خدمات فروش و پس از فروش قدرتمندی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا

شرکت ولوو به تولید یک مدل از دیزل ژنراتورها اکتفا نکرده است. بلکه این شرکت دیزل ژنراتورهای در مدل های مختلف تولید کرده است کخ هر بک ازآنها در کنار مشخصات‌ فنی خاصی که دارند، کارآیی های خاصی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. برخی از این مدل ها به شرح زیر میباشند؛
Here is the HTML table with the table lines in yellow color:

دیزل ژنراتور ولوو پنتا TAD530GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا مدل TAD531GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا TAD532GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا TAD731GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا TAD732GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا TAD733GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا TAD734GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا مدل TAD1341GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا TAD1342GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا مدل TAD1343GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا مدل TAD1344GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا مدل TAD1345GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا مدل TAD1641GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا مدل TAD1642GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا مدل TAD1643GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا TAD1644GE
دیزل ژنراتور ولوو پنتا مدل TAD1645GE

تولید کننده دیزل ژنراتور ولوو پنتا

شرکت عارف دیزل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان دیزل ژنراتورهای ولوو در ایران است. این شرکت دارای چندین سال سال سابقه درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ژنراتورهای ولوو بوده و به عنوان یکی از معتبرترین و قدرتمندترین شرکت‌های صنعتی در این حوزه شناخته می‌شود.

شرکت عارف دیزل با تکیه بر تجربه و دانش فنی قوی، به مشتریان خود ژنراتورهای ولوو پنتا با کیفیت بالا و عملکرد عالی ارائه می‌دهد. این شرکت تضمین می‌کند که محصولات ارائه شده توسط آن، با استانداردهای بین‌المللی کیفیت و ایمنی سازگار هستند و به بهترین شکل ممکن نیازهای برقی مشتریان را تأمین می‌کنند.

وارد کننده دیزل ژنراتور ولوو پنتا

شرکت عارف دیزل به عنوان یکی از معتبرترین وارد کنندگان دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا در ایران شناخته می ‌شود. این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتورهای ولوو، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت در کشور شناخته می‌ شود.

این شرکت با تأکید بر کیفیت و عملکرد بالای محصولات، به مشتریان خود دیزل ژنراتورهای ولوو با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌ دهد. عارف دیزل، تضمین می‌ کند که محصولات ارائه شده توسط آن، با کیفیت بالا و ایمنی کامل به دست مشتری میرسد.

استعلام قیمت دیزل ژنراتور ولوو پنتا

شاید فکر کنید چون دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا ساخت کشور سوئد هستند، نمیتوانید آنها را به راحتی تهیه کنید و یا از قیمتهای آنها مطلع شوید. ولی بهتر است بدانید که عارف دیزل در سریعترین زمان ممکن قیمت های انواع مدل دیزل ژنراتور ولوو را به شما ارائه میدهد. این اطلاعات قیمتی نه تنها اطمینان بخش هستند، بلکه جزو پایینترین قیمت های است که برای محصولات این حوزه تعیین شده است.

فروش دیزل ژنراتور ولوو پنتا

اگر به دنبال مرجعی برای فروش دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا هستید، بهترین گزینه پیشروی شما شرکت عارف دیزل می باشد. این شرکت یکی از پیشگامان حوزه فروش محصولات صنعتی بوده و تمام فعالیت های خود را با تکیه بر ایمنی و کیفیت محصولات انجام میدهد. زمانی که شما از این شرکت دیزل ژنراتور ولوو پنتا تهیه میکنید، می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت ها و کمترین قیمت ها تهیه خواهید کرد.

در حال نمایش 22 نتیجه

پیمایش به بالا