دورمن اسمیت ( درمن اسمیت ) DORMAN SMIT

    شرکت بازرگانی عارف دیزل پارس افتخار ارائه محصولات با کیفیت برند دورمن اسمیت ( درمن اسمیت ) DORMAN SMITH را دارد . این محصولات شامل : انواع کلید اتوماتیک کامپکت دورمن اسمیت ، کلید مینیاتوری دورمن اسمیت ، کلید محافظ جان دورمن اسمیت ، کلید هوایی دورمن اسمیت ، کنتاکتور دورمن اسمیت ، بی متال دورمن اسمیت و خازن دورمن اسمیت می باشد .

مرکز فروش شماره ۱ :
الکترو خاور نو : تهران – لاله زار جنوبی – پلاک ۱۶۶
تلفن : ۳۳۹۳۶۵۵۴ – ۳۳۹۳۶۵۵۳ – ۰۲۱
مرکز فروش و خدمات شماره ۲ :
تابلو تکنیک سهیل : تهران – لاله زار جنوبی – جنب تاتر نصر – پاساژ گرند هتل – طبقه اول – پلاک ۳۳
تلفن : ۳۳۹۳۷۴۸۴ – ۰۲۱

انواع کلید اتوماتیک کامپکت دورمن اسمیت ( درمن اسمیت )

     کلیدهای اتوماتیک برند دورمن اسمیت در تیپ‌های مختلف YM ،LM و YS ارائه می‌گردد. این کلیدهای رنج وسیعی از آمپراژها را شامل شده و با توجه به قدرت قطعهای مختلف و امکانات متنوعی که در اختیار مصرف کنندگان می‌گذارد، قابل استفاده در صنایع مختلف می‌باشند. این کلیدها در انواع مکانیزم عملکرد غیر قابل تنظیم، قابل تنظیم و الکترونیکی با حفاظت‌های اضافه بار، اتصال کوتاه و جریان نشتی زمین ارائه می‌گردد.

کلید اتوماتیک کامپکت دورمن اسمیت درمن گارانتی خدمات قیمتدریافت کاتالوگ

لیست قیمت


انواع کلید مینیاتوری دورمن اسمیت ( درمن اسمیت )

     کلیدهای مینیاتوری سری M برند دورمن اسمیت، رنج وسیعی از آمپراژها را شامل می­ شود. این کلیدها مطابق با استانداردهای بین المللی و با قدرت های قطع مختلف توانسته قابلیت خوبی در حفاظت از مدارهای الکتریکی به نمایش بگذارد. لوازم جانبی کلیدهای مینیاتوری شامل کنتاکتهای کمکی، کنتاکهای نشانگر خطا، شنت تریپ، رله آندر ولتاژ و تجهیزات قفل کننده می باشد .

کلید مینیاتوری دورمن اسمیت درمن گارانتی لیست قیمت نمایندگیدریافت کاتالوگ

لیست قیمت


انواع کلید محافظ جان دورمن اسمیت ( درمن اسمیت )

     با توجه به خطرات ناشی از حوادث الکتریکی، نیاز است تا ایمنی افراد را در برابر برق گرفتگی بالا برده و آتش سوزی های ناشی از مدارت الکتریکی را به حداقل رساند. کلیدهای محافظ جان طراحی شده است تا نشتی جریان در مدار را تشخیص و با قطع مدار از آسیبهای آن جلوگیری کند. کلیدهای محافظ جان سری ME برند دورمن اسمیت مطابق با استانداردهای بین المللی و با عملکرد بسیار دقیق قادر است تا پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز باشد .

کلید محافظ جان دورمن اسمیت درمن لیست قیمت نمایندگی گارانتیدریافت کاتالوگ

لیست قیمت


انواع کلید هوایی دورمن اسمیت ( درمن اسمیت )

     کلیدهای هوایی برند دورمن اسمیت از تکنولوژی روز دنیا همراه با نوآوری بهره برده و این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد تا بازه انتخاب متنوعی بسته به نیازشان داشته باشند. تمامی کلیدها مطابق با آخرین استاندارد بین المللی از رنج ۶۳۰ تا ۶۳۰۰ آمپر تولید می‌شود. همچنین این کلیدها در دو نوع فیکس یا کشویی به همراه تجهیزات جانبی متنوعی ارائه می‌گردد.

کلید هوایی دورمن اسمیت دورمن نمایندگی کاتالوگ لیست قیمتدریافت کاتالوگ

لیست قیمت


انواع کنتاکتور و بی متال دورمن اسمیت ( درمن اسمیت )

     کنتاکتور و بیمتال در راه اندازی و حفاظت از بارهای الکتریکی و موتورها در مقابل آسیهای احتمالی، نقش موثری دارند. کنتاکتورهای دورمن اسمیت در تیپهای مختلف DC و AC ،مینی کنتاکتور ، ماژول کنتاکتور و …. ارائه می شود . و این امکان را فراهم آورده تا برای انواع مصرف کنندگان بکار گرفته شود. بیمتال های تولید این شرکت نیز متناسب با تیپهای مختلف کنتاکتور و در رنجهای جریانی متنوعی تولید می‌شود.

کنتاکتور و بی متال دورمن اسمیت درمن لیست قیمت گارانتی کاتالوگدریافت کاتالوگ

لیست قیمت


انواع خازن دورمن اسمیت ( درمن اسمیت )

     خازنهای تولید شده توسط دورمن اسمیت قابلیت استفاده در شرایط محیطی مختلف و سخت را دارد. خازنها با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و ایمنی و قابلیت اعتماد، دوام و ارائه راهکار برای اصلاح ضریب توان ویژگی این محصول است. همچنین کنتاکتورهای خازنی نیز به منظور قطع و وصل خازنها بکار گرفته می شوند در محدوده عملکردی متنوعی ارائه می‌گردد. خازنهای تولید شده توسط دورمن اسمیت قابلیت استفاده در شرایط محیطی مختلف و سخت را دارد. خازنها با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و ایمنی و قابلیت اعتماد، دوام و ارائه راهکار برای اصلاح ضریب توان ویژگی این محصول است. همچنین کنتاکتورهای خازنی نیز به منظور قطع و وصل خازنها بکار گرفته می شوند در محدوده عملکردی متنوعی ارائه می‌گردد.

خازن دورمن اسمیت درمن گارانتی لیست قیمت نمایندگیدریافت کاتالوگ

لیست قیمت


تماس با کارشناسان فروش

معرفی برند دورمن اسمیت :

   این برند در سال ۱۸۸۱ میلادی تأسیس شد . این برند در زمینه‌ی طراحی و تولید تجهیزات الکتریکی، مهندسی برق، تجهیزات تولید ، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت خود را در کشور انگلستان آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که تولید محصولات الکتریکی خانگی و صنعتی است ، با تولید محصولات متنوع از جمله تجهیزات الکتریکی ، کلیدهای مینیاتوری، کلیدهای اتوماتیک ، محافظ جان، کنتاکتورها و تابلوهای برق به دنیای صنعت برق قدم گذاشت .

 

کلید های اتوماتیک کمپکت (بدنه تزریقی)(MCCB) :
بدنه این نوع از کلید ها از نوع خاصی از قالبهای تزریقی ساخته می شود و از جمله خصوصیات آنها کوچک بودن ابعاد آنها و از معایب آنها می توان به عدم امکان سرویس و تعمیر آنها و کمتر بودن قدرت قطع آنها نسبت به کلید های هوایی اشاره نمود .
کلید های اتوماتیک تا رنج ۱۲۵۰ آمپر از نوع کمپکت و کلید های با جریان نامی بالاتر از نوع هوایی می باشند.
مزایای استفاده از کلید های اتوماتیک :
۱- کلید های اتوماتیک پس از قطع مدار در اثر جریان زیاد و یا هر عامل دیگری بلافاصله آماده بهره برداری مجدد می باشند.
۲- با کمک کنتاکتهای فرعی که در آن تعبیه شده است می توان وضعیت کلید را در هر حالت توسط سیگنال تعیین و در اتاق فرمان منعکس کرد .
۳- ساختمان این کلید ها به گونه ای است که اگر کلید را برروی یک مدار اتصال کوتاه شده ببندیم در ضمن عمل بسته شدن رله اضافه جریان کلید بسرعت وارد عمل شده و مدار را قطع می کند .
استاندارد کلید های اتوماتیک فشار ضعیف :
۱- IEC 60947-1
2- IEC 60947-2
منحنی مشخصه زمان –جریان
در اکثر کلید های کمپکت تنظیمات جریان اتصال کوتاه (Im) بصورت ضریبی از جریان نامی (In) می باشد ولی در برخی از موارد جریان اتصال کوتاه کلید ضریبی از جریان با تنظیمی می باشد .
قطع کلید در اثر عبور جریان اضافه بار یا اتصال کوتاه به ترتیب بستگی به مقادیر تنظیمی Ir و Im دارد و زمان قطع کلید از روی منحنی مشخصه زمان – جریان کلید تعیین می گردد .
برای تنظیم رله مغناطیسی باید مینیمم جریان اتصال کوتاه در محل محاسبه و تنظیم رله مغناطیسی بر اساس مینیمم جریان اتصال کوتاه در محل انجام می گیرد .
-تاثیر درجه حرارت بر روی رله اضافه بار
کلیه کلیدهای کمپکت معمولا براساس سفارش مشتری در ۴۰ یا ۴۵ درجه سانتیگراد کالیبره می شود .
-تجهیزات جانبی قابل نصب بر روی کلیدها :
۱- موتور الکتریکی : به منظور شارژ (وصل ) یا دشارژ (قطع) از راه دور کلیدهای اتوماتیک از موتور الکتریکی استفاده می شود .
۲- رله شنت تریپ (Shunt Trip): این رله هنگامی که ولتاژ تغذیه اش مقداری بین ۷۰ تا ۱۱۰ درصد ولتاژ نامی گردد . فرمان قطع کلید را صادر می کند یا می توان به کمک کنتاکت کمکی عمل این رله را برای مقاصد دیگر مانیتور نمود . این رله ها در کلید های کمپکت در دو تیپ کلی برای ولتاژ dc و ac ساخته شده اند .
۲- رله افت ولتاژ (Under Voltage): این رله هنگامی که ولتاژ تغذیه اش کوچکتر یا مساوی ۷۰% ولتاژ نامی گردد فرمان قطع کلید را صادر می کند . این رله همچنین از وصل کلید در هنگام پایین بودن ولتاژ جلو گیری می کند .
رله های افت ولتاژ در دو نوع uvr و uvrd ساخته شده اند و تفاوت آنها در زمان قطع می باشد . uvr به محض افت ولتاژ از حد معین فرمان قطع را صادر می کند ولی uvrd همین عمل را بعد از یک تاخیر زمانی انجام می دهد .
۳- کنتاکت های کمکی (AS on/off switch):
کنتاکت های کمکی همزمان با پلهای اصلی کلید عمل می کنند و همواره وضعیت قطع یا وصل کلید را در پایانه های خود نمایش می دهند .
۴- کنتاکت های کمکی (BA): کنتاکت های خطا در هنگام وقوع یک اضافه بار یا یک اتصال کوتاه عمل کرده و آن را در پایانه های خود منعکس می نمایند .
۵- واحد محدود کننده جریان (Limiter Unit): از این واحد به منظور بالا بردن قدرت قطع کلیدهای کمپکت استفاده می شود .
۶- کشویی (Plug-in): از این تجهیز جهت کشویی کردن کلید های mccb استفاده می شود.

کلمات کلیدی :

کلید اتوماتیک کامپکت دورمن اسمیت ، کلید اتوماتیک کامپکت درمن اسمیت ، کلید مینیاتوری دورمن اسمیت ، کلید مینیاتوری درمن اسمیت ، کلید محافظ جان دورمن اسمیت ، کلید محافظ جان درمن اسمیت ، کنتاکتور دورمن اسمیت ، کنتاکتور درمن اسمیت